Löjligt,

10. Hur många seriösa X-pojkvänner har du?
Svar: Jag räknar ingen av mina gamla ex-pojkvänner som seriösa faktiskt.. för det slutade alltid lika illa.

Jag fick en spydig kommentar av någon som inte ens vågade skriva sitt namn vilket jag tycker är löjligt och omoget. för det första, vi var bara tsm i två år, inte tre, jag dumpa honom inte på julafton, jag dumpade honom dagen efter för att jag vart förälskad i Sonny. Ska man inte följa sitt hjärta ? och när man gör illa den man "älskar" så är det inte äkta kärlek. det var till och med jag som fick betala hela summan på dom där jävla ringarna och det visar ju hur mogen har var eller ?
Och kom dessutom inte och snacka om att jag inte är en lämplig morsa, eftersom jag inte vet vem du är kan jag inte säga "du vet ingenting om mig" för det verkar du ju göra, men du vet ingenting om vem jag är nu, hur mitt liv ser ut. Så kom inte och snacka och lägg skit på mig när du inte vet ett dugg om hur det var i verkligheten. Sånt gör mig bara förbannad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0