Jag är så lycklig, det finns inga ord !

Tänk att för bara tre dagar såg jag ut såhär.. jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar den stora magen. Det är så tomt och ingen som bråkar med en när man ska sova.





men resultaten av den magen är underbar, jag är så otroligt lycklig !

 

Sötare barn finns inte, jag är överlycklig och det skulle alla vara om dom hade en såhär underbar och fin son !  det finns liksom inga ord för hur lycklig jag egentligen är, så det är svårt att tala om hur jag känner.. men lycklig är jag och det här är det bästa som hänt både mig och Sonny. Jag är så glad att vi beslutade oss för att behålla honom, det vart en liten present till min underbara pojkvän den 2 oktober dagen då vi fick reda på att jag var med barn som även är Sonnys födelsedag.

Det är en riktig ängel, han sover nästan hela tiden. äter, sover, skiter, äter sover skiter hela tiden så man får rätt mycket tid på sig att vila faktiskt. vi var och hälsa på i min skola idag och alla var så glada när vi kom. imorgon ska vi till Sonnys skola och hälsa på så det är mycket äventyr för lilla Seth nu.

Min förlossning gick bra, hade väldigt elaka barnmorskor dock menmen.. jag skrek åt dom så det vart väldigt jämt där. men barnmorskan som förlöste mig var underbar, hon lyssna och prata med mig lugnt och var så lugn som person. efter förlossningen talar hon om för mig att hon är mamma till en tjej i min klass hihi (a)

idag har Seth faktiskt kräkts för första gången, vart lite förskräckt för det kom så plötsligt men det gick finfint. sen kissade han på vår barnmorska som vi gick till under graviditeten som vi gick och hälsade på med vår lilla pojk och när vi kom hem skulle Sonny byta blöja och då kissade han på honom också, någon droppe kom på mig men det skadar ju inte. det finns faktiskt tvättmaskin ;)

Sonny & Seth, jag älskar er så otroligt mycket
och det finns inga ord för hur lyckliga ni gör mig !
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

angelica jag håller på och vet nt vad jag ska säga, gud vad han är lik sonny han är ju en kopia av sonny helt sjukt,har aldrig sätt ett barn som är så lik sin pappa.<3



så gullig lilla seth

2010-06-07 @ 22:11:16
Postat av: Néa

GUUUUUD vad han är lik Sonny!!!!!

2010-06-08 @ 08:01:43
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Ja precis! jag gick in till kommentarerna för att kommentera att han är verkligen jätte jättelik sin pappa , speciellt i första bilden du har! , lycka till sötis!

2010-06-08 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0