Hello Bitches !

Förlåt för en fruktansvärt dålig uppdatering men jag har campat med min stora familj och bara slappat och blivit brun. Kan ju tyvär inte bada än "/.. jag var bra jävla sugen på att göra det iallafall !




Här är älskling som matar Seth.




Här är min mamma, alltså mormor & Seth.




Här delar vi alla tre säng, jag vakna mitt i natten och dom inprincip likadant, sådan fader sådan son !




Vi var där torsdag - söndag vilket har gjort oss helt slut, vi är huhr trötta som helst ! så jag coh Seth somnade i soffan tillsammans igår ikväll. mysmys

Så det var min midsommar det, men jag glömde kameran hela tiden så det vart inga fler bilder på midsommar firandet tyvär !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga ut en bild på din kropp, med kläder på ofc. så får man se hur smal du har blivit efter gradiviteten? :)

2010-06-28 @ 12:57:32
Postat av: Anonym

gud angelicka vilken fin mamma du är så otroligt. Har sagt det många gånger,men måste säga det igen. Så vacker,tycker verkligen att du borde ha bättre självförtroende för du ska bara veta hur jävla fin du är? ställ dig i spegeln och kolla på dig angelica.. Seth är ¨så vacker med du är så himla duktig med honom. Hur hinner du allt. Du hinner vara med honom,blogga ja allt. Din familj borde verkligen vara stolta din kille med. För det är inte många som är dom dig.. DU ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG.

2010-06-28 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0