Godmorgon !

Godmorgon allihopa !

Jag har fått tillbaka lite mjölk nu för jag drack så mycket vätska igår och käka. Jag har kommit in i någon slags period där jag varken vill ha mat eller dricka, men jag gör det för min lilla älsklings skull !  jag ska dricka minst 4L varje dag så nu kämpar jag på. Igår fick Seth mjölkersättning och sov från 21:00 - 03:35, wow ! sen vakna jag och märkte att jag hade mjölk så jag väckte honom och passa på att mata och mysa med honom. sen fick han sova bredvid mig.

Jag upptäckte dessutom att jag har stora utslag på kroppen som ser ut som gigantiska myggbett, en på axeln är hur stor som helst.. massor på insidan av låren osv. Lite jobbigt för det kliar så jävligt men man står ut.
idag ska jag försöka bada Seth också hade jag tänkt, skulle gjort det igår men jag satt ju bara och grät för att jag inte kunde amma min egen lilla snutteplutt.

Seth, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0