En vecka idag !

Grattis hjärtat, en vecka idag !   <3

Idag har våran lilla ängel varit med oss i en vecka, tänk vad tiden går fort..
Jag vill inte heller att han ska växa och bli större, jag vill ha det här lilla pluttiga.
Igår fick vi även bestämma ett efternamn, och det fick bli Sonnys efternamn eftersom han är så lik honom och hans förnamn passar bäst till det också.



inatt fick jag sova mellan 11 - 3 sen vakna min pärla och hade bajsat så jag fick byta honom och då vart han ju självklart hungrig så jag satt i min säng och amma honom. Efter det så bajsade han igen, och ville ha mer mat så fick fortsätta. sen fick han hicka stackarn, och hade det i ca en timme, så jag hade honom mot mitt bröst och bara krama om och pussa på honom. Sen ville han ha mat igen, så jag matade honom. det kan ju aldrig bli för mycket. Sen efter det så somnade han och då var klockan 05:49 och jag skulle ändå upp kl sex så jag struntade i att somna om. så nu sover han så sött, han är nog den mest underbaraste lilla bebisen jag träffat.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, det är ju skolavslutningen idag. Min sista lilla tid med klassen, kommer sakna vissa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh kul att han fick hans pappas efternamn:)

jag har min pappas md, men tycker det är coolt när man har 2 efternamn med så man har dubbla, det är jätte fint med:)

fin kille ni har

2010-06-11 @ 11:13:23
Postat av: My

Gud han är ju för bedårande! :) Pappa upp i dagen ^^



vill passa på att gratta er alla tre :) hoppas förlosningen gick jätte bra för dig, och en MASSA lyckoönskningar till er^^



kramisar

2010-06-11 @ 22:50:13
URL: http://skrotie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0