En kommentar !

En kommentar:
Du är så duktig angelica,du är så fin/söt duktig allt verkligen, du är en speciell person känner dig inte, men du är en av dom finaste mammorna jag sätt. Lyckos seth, han kommer att vara stolt när han bli äldre,över dig för det är du värld!

Tack !  det värmde så pass mycket att jag började gråta.. hormoner vettu ;). Men tack så otroligt mycket och det värmer mig otroligt när ni stöttar och skriver massa positiva saker. Just nu kan jag verkligen behöva all stöd jag kan få. Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det<3 brukar ofta kommentera din blogg,du vet nog förut skrev jag innan du fick seth att din blogg är den bästa bloggen, & det tycker jag fortfarande verkligen:)

du är en ung mamma men du är verkligen en bra mamma,man ser det när du skriver här hur mkt du bryr sig om din son,det är så fint. Hans pappa är fin med. Hela eran familj är fin,din syster med såklrt.

2010-06-15 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0