En jobbig fråga.. men jag borde skämmas.

Jag fick en fråga från anonym
Hej! Hoppas man får fråga frågor trots att du inte har frågestund :) Undrar bara när du förlorade oskulden eftersom att du blev gravid ca 2 veckor efter din 15 års dag. Var Sonny din första?

Svar:
Nej tyvär så var inte Sonny min första. Hade jag kunnat ändra på mitt förflutna så hade jag gjort det.. Jag förlorade min oskuld när jag var tolv vilket jag ångrar riktigt mycket.. Jag hade i vanliga fall inte svarat på den frågan för jag skäms över det vilket jag borde !  men hade jag kunnat ändra på mitt förflutna, så hade jag det ! dessutom så trodde vi att jag inte kunde få barn så det kom som en överraskning och jag vart självklart överlycklig när jag vart det tillsammans med Sonny !

Kommentarer
Postat av: tina (:

varför trodde ni inte att du kunde bli gravid ? :o

det är väl ingenting man brukar kolla upp så ung ?

2010-06-21 @ 12:37:25
Postat av: yohanna

shit va alla verkar bekymmra sig över att han inte va din första... sen när började man bry sig om sånt? vi lever på 2000 talet... okey 12 va kanske lite ungt men så länge man själv e me på det så varför inte vi tjejer e ju mognare än killar...

jaja..



söt son har ni iaf=) härligt när dom växer och lär sig nya saker hela tiden!

2010-07-22 @ 08:25:20
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0