en heldag på stan :)

Igår var jag på stan med älsklingen Josefin, gud vad jag saknat henne. helt sjukt !  och fan vad kul jag hade, vi måste ses mer ! :)

 
älsklingen Josefin tillsammans med min underbara lilla ängel Seth !

shoppade även en del, behöver faktiskt få unna mig en aning också..


jag älskade bling-blingen, har dom på mig nu (a)


Min lilla "bimbo-style", nejdå men jag gillar stora runda örhängen och har gjort det väldigt väldigt länge faktiskt.


Köpte dessutom det här linnet, tyckte det var otroligt snyggt !


Och en vit klänning till midsommar eftersom jag färgade håret igår. ni kanske få bild lite senare ;)

Men jag hade en dunderdag igår !
sen har jag ju hört att killar hatar att shoppa med tjejer.. tror det stämmer !


En trött liten Seth efter en dag med mamma på stan ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, finns det någon anledning till varför han är så smal? Jag menar, bebisar brukar ju ha värsta valkarna på benen hehe :)

Söt kille! :)

2010-06-19 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0