En fråga + svar

tänkte ställa en fråga med. Du är ju ung mamma & är en av dem bästa mammorna jag verkligen sätt. Men tänk dig när seth blir stor och han får en flickvän, & hans flickvän blir med barn. Hade du stöttat seth eller hade du velat att hans tjej gjorde abort. & nu menar jag om seth var 15 år gammal som du är nu,för då skulle du fortfarande vara ung. Hur hade du då reagerat, hade du stöttat han eller vad hade du gjort,för din mamma stöttade ju dig:)

skulle vara spännande att få höra ditt svar vad du skulle göra för tänk dig att du vart mormor i en ung ålder. Och hur tror du sonny hade reagerat om seth var 15 och kom till er en dag. Mamma & pappa jag ska få ett barn jag ska bli pappa:)!

snälla svara skulle vara kul att få höra ditt svar.

ha det bra seth är sjukt söt ni är sjukt fina föräldrar många kramar!


Svar: Jag hade stöttat honom, jag vet hur det är att sitta i den situationen och jag skulle aldrig säga åt dom att göra en abort. Jag skulle stötta dom och finnas för dom och göra allt för dom om Seth kom som femton åring och sa att han skulle bli pappa. Jag har fått så mycket fint stöd från min familj, släkt och vänner och min son ska isåfall känna att han har det han också. Vill min son bli ung pappa, så ska han få det. Jag kommer alltid stötta honom, han är ju min son som jag ska göra allt för och älska i resten av mitt liv vilket jag verkligen kommer göra för han är det bästa som hänt mig och Sonny och vi älskar honom mer än någonting annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0