en blandning av mig & älskling, en vacker blandning.

Det finns inget vackrare än du, mammas lille snutteplutt.

Jag är så stolt över dig, du är så liten och lever här i den stora farliga världen.
Jag ska alltid med mitt liv beskydda dig,

Vad som än händer, ska jag alltid stå vid din sida.
Jag ska aldrig vända dig ryggen, jag kommer stå upp för dig.

Jag ska aldrig klandra dig för någonting, vi..

Vi som är dina föräldrar, kommer lära dig att ta ett steg i taget.
När du kom till världen, grät vi. Din far krama min hand hårt hårt.

Han stod vid min sida precis så som vi ska göra för dig nu.
Du och din far är det finaste i mitt liv, aldrig ska jag lämna er !

  
vi två kämpade tillsammans, och tro mig. det var värt smärtan !


Vi älskar dig Seth Hanstveit, nu och föralltid min ängel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0