Det kanske är dags nu ?

Halloj, just nu sitter jag med en jätte värk och det gör så jävla ont !  Jag sitter på balkongen med datorn, friskluft och en värktimer som finns på internet http://www.varktimer.se/ . 
Värkarna håller i i ca 1-2minuter och har allt från 1-5minuter emellan värkarna.. jag låg och grät i sängen av smärtan och just nu sitter man på balkongen och stönar igenom värkarna och jag är inte den som brukar vara så känslig. min pappa köpte dessutom Danonino till mig igår för jag vart plötsligt sugen på det, och nu sitter vi och väntar på Sonnys mamma som ska komma hit och vara här och sen eventuellt skjutsa oss till förlossningen. Jag hoppas verkligen det är dags nu för det gör äckligt ont och det är ett jätte tryck ner i magen som gör så snuskigt ont !


Kommentarer
Postat av: Anonym

In med en sista magbild! :) :)

2010-06-03 @ 16:11:27
Postat av: Néa

Hoppas lillkillen vill ut nu!:)

2010-06-03 @ 23:29:23
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det blev dags den hära gången , så, vad blev det!!??

2010-06-04 @ 00:10:02
Postat av: Anonym

oh kollade din systers blogg såg att hon hade skrivit om att du & sonny har fått en son. Gud vilken söt/vacker son han liknaade sonny iaf,det jag såg. Gud kan förstå hur överlyckliga ni är nu då. Grattis Angelica & Sonny ett stort grattis till eran vackra son som har kommit.

Ha det brs nu! sonny angelic & FINASTE SETH:))<3

2010-06-05 @ 15:26:43
Postat av: Lina

Läste på din systers blogg att han är här nu! Ett JÄTTESTORT grattis till er! Vad ljuvligt söt han var. Lycka till med allt nu!

2010-06-05 @ 15:45:41
URL: http://liljekonvaljenn.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis:) kram ochlycka till nu med ditt lilla MIRAKEL:D

2010-06-05 @ 16:25:50
Postat av: Anonym

har du fått barnet nu? :D :D

2010-06-05 @ 17:39:50
Postat av: Ellen

Jisses vad söt! STORT grattis !

2010-06-06 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0