Dagens händelser..

Imorse strax innan sju drog Sonny iväg och jobbade med pappa, sen kom dom hem någon gång efter 4 hade han kommit hem. Jag kom hem senare för jag och mamma drog till gottsunda och handlade. När jag kom hem så hann jag träffa sonny kanske en kvart, sen drog han iväg och tränade tillsammans med Micke, min mosters kille. Dom drog runt halv sex kanske. Då la jag mig i sängen för att amma men Seth ville inte ta emot mitt bröst och han grät så mycket vilket var otroligt jobbigt att höra sitt egna barn vara så ledsen.. då provade jag min nya bröst pump, och fick reda på att min mjölk redan är slut.. Jag började till slut stor gråta för jag inte kan ge min lilla älskling det den behöver.. mat. Så jag låg med honom i famnen och höll bara om honom medans mamma och pappa kasta sig in i bilen och köpte mjölkersättning.. det är otroligt jobbigt att inte kunna ge sin lilla plutt det han behöver och se honom så ledsen. Men nu är han mätt och belåten och håller på att somna. Sen kom sonny hem runt åtta och jag berätta det för honom om att bröstmjölken är slut. Så nu får jag svepa i mig massa vätska för att det ska funka, jag vill ju amma. Det är mysigt, närhet och kärlek.

Efter att Sonny tröstat mig en stund medans jag satt med mjölkersättningen så satte han sig och spela tv spel vilket han gör fortfarande.

Det här med mjölken, knäcker mig. Jag vill ha närhet, mys och kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0