Tänk på vad du väljer för ord

Kommentar:
Men man kan om man vill, så är det bara! Jag är 34 och har slutat röka när jag blev gravid! Jag vill inte förstöra mitt barn, det är egoistiskt att röka när man är gravid och när man har barn! vill man så kan man annars får man gå till vårdcentralen och be om hjälp. Man FÅR fan itne röka mär man har småbarn!

Svar:
men grattis då, du är inte en bättre person bara för att du inte röker. jag är minst lika viktig som du, du får det att låta som om jag vore den sämsta morsan för att jag röker. Jag röker aldrig i närheten av mitt barn, så jag tycker inte att du ska döma folk efter vad du tror och tycker. Jag är en super bra mamma även om jag röker, min mamma röker, hennes mamma röker, och min mormors mamma rökte. dom är fortfarande UNDERBARA mammor. Jag tycker att bara för att du slutat röka så är inte alla andra som inte klarar det sämst i världen. tänk på vilka ord du använder. du vet inte hur jag mår och har det, så var försiktig med folks känslor. och med vårdcentralens hjälp blir det ju knappast bättre. men grattis för att du var så "stark" som sluta och inte jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du som komenterade som angelica säger tänk efter. Hur jävla lätt är dett att sluta om man börjat. Det är darför jag aldrig kommer prova. Men det är fan inte angelicas fel,varför skulle hon be om hjälp hon kommer klara det själv angelica är starkare och mognare en någon annan i hennes ålder. Så vadå man kan om man vill. Min mamma har försökt slutat men det går nt,det finns fan något som heter beroande och det blir man av rök.



Du kommer fixa att sluta röka en fin dag angelica när du blir äldre,du är duktig du klarar allt.

2010-07-16 @ 22:00:37
Postat av: Anonym

angelica du är den bästa mamman mkt bättre en hon som skrev komentaren. Min mamma röker med men älskar henne och hon är bäst för det.

2010-07-16 @ 22:01:32
Postat av: sarah

hon verkar inte vara 34 år, haha. Bry dig inte om henne :) förstår att det är svårt att röka

2010-07-17 @ 00:26:55
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Mormor/gammelmormor

Bra att du säger ifrån hjärtat, att sluta röka är inte en moralisk fråga utan en hälsofråga, att sluta röka är inte lätt för alla o som sagt du är en jättefin mamma <3 o jag älskar dig <3

2010-07-17 @ 15:17:42
Postat av: yohanna

det är upp till var och än, jag rökte hela min graviditet... fast att jag vill sluta men kunde inte... och man är ingen dålig mamma som röker... det finns värre saker här i världen.... så stå på dig!

2010-07-22 @ 08:32:29
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0