Svar på frågestunden :)

Vad jobbar sonny med ?
Svar: Sonny bygger hus och lite annat tillsammans med min pappa.

Hur gammal är sonny ?
Svar: Sonny är 16 & ska fylla 17 i oktober. ( 93a )

Betalar du och sonny seths mat osv,eller dina föräldrar ?
Svar: än så länge är det mina föräldrar tyvärr, jag har inte hunnit fått hans barnbidrag ännu men det kommer nu den 20e. Sen nästa månad får jag ut runt 5000 för att jag är under arton år.


Har du och sonny mer eller mindre tid för varandra när seth är här ?
Svar: Alltså, inte pga honom. Sonny jobbar hela dagarna från morgon till kväll och sen när han kommer hem så kämpar jag för att få Seth i säng så lite mindre tid har vi med varandra men vi älskar ju varandra och får hjälpas åt med att tackla situationer. Dessutom så jobbar han för våran skull.

Vad har du för relation med dina föräldrar och din lillasyster ?
Svar: Jag har en bra relation med min familj. Vi har lätt för att prata och vi hjälper varandra.

Ska seth döpa sig ?
Svar: Ja jag hade tänkt det men vet inte riktigt när det blir, om det blir av så lär ni nog få veta det ;)

Ska hela din familj till finland,lr bara du sonny och seth ?
Svar: Nej det är hela min familj, Jag, sonny Seth mamma pappa & syster.

Bor du i ett hus/lägenhet asså din mamma och pappa ?
Svar: Vi bor nu sex personer i en lägenhet, en 4a.

Kan du betätta mycket för din syster ?
Svar: Ja det kan jag, vilket jag gör också.

Ammar du seth ?
Svar: Nej tyvärr.. det gör riktigt ont att jag inte kan göra det för det ville jag verkligen göra.. Jag gjorde allt som barnmorskorna sa åt mig, dricka massor med vätska och äta ordentligt med mat men två veckor efter födseln så kunde jag inte amma längre för mjölken tog slut. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för bra svar amgelica. Det är så fint att ha ynga föräldrar som seth har. Det är något vackert enligt mig. Du är duktig angelica. Och snälla föräldrar du har som betalar allt. Men såklart dom gör du är deras dotter och du värkar göra så mycket för dom så självklart ska dom hjälpa dig så mycket dom kan. Det hade mina gjort med. STORT PLUS TILL DIN FINA FAMILJ. Och vad sonny är duktig som gör så mycket, ni är mogna båda 2.

2010-07-17 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0