Min stora hemlighet för er läsare

Ja, jag är rökare. men jag är inte stolt över det, men halva sveriges befolkning är rökare. "tycker du det är en bra förebild för Seth?", nej absolut inte men som jag sa så är över halva sveriges befolkning rökare. Jag står för att jag är det och jag klarar inte av att sluta än, jag höll mig när jag var gravid men sen slog det tillbaka av många skäl. Jag tycker inte att ni ska klandra mig eller tycka sämre om mig bara  för att jag röker, jag är fortfarande samma glada person som innan. men ni ville dessutom veta mer om mig och det här har alltid varit som min stora hemlighet för er läsare, och därför har jag inte gått ut med det, men det är ju bättre om jag säger det själv än att ni skulle se mig på stan eller ?..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte att det är bra att man röker och vill aldrig röka är 14 år nu. Vill inte göra sånna saker. Men klandrar dig inte,min mamma röker och jag älskar henne för det. Hon är bästa mamman ändå. Och bara för att ens föräldrar röker betyder inte det att dom är dåliga föräldrar. Dom som tycker det kan tänka efter. Visst har jag sagt till mamma men sluta,men hon är vuxen hon får fan bestämma om sitt egna liv. Jag kan inte göra så mycket åt att min mamma röker. Men jag tänker knappt på att hon röker. Och jag tycker du är en riktigt bra mamma verkligen. Och du kommer vara det. Klart du inte kommer säga till seth rök,min mamma säger alltid till mig du ska inte börja röka.

Du ska skita i vad andra säger. Du är bra angelica. Men det skulle ju vara bättre om du slutade,samma för min mamma med. Men man är inte en sämre morsa för att man röker det är bara bullshit.

2010-07-15 @ 10:23:07
Postat av: Linda

Hej. jag tycker inte man ska tycka mindre om en person bara för att den rökar! jag tycker det va starkt gjort att du lyckades hålla dig under grav. jag är själv i vecka 25 o har tyvärr inte lyckats sluta än men jag jobbar på det men det e inte så lätt som man tror! tycker inte du ska behöva be om ursäkt för det jag menar det e ditt liv o ditt beslut o jag tror att du vet precis vad som funkar för dig o personerna i din närhet.



bra blogg o lycka till med allt i fortsättningen! =)

2010-07-15 @ 13:21:37
Postat av: Lina

Ca 14% (1,2 miljoner) av Sveriges befolkning är rökare. Det är absolut inte över halva Sveriges befolkning ;oP Sen om du röker eller inte är upp till dig.

2010-07-17 @ 15:52:54
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0