Hello sötnosar..

Förlåt för att jag varit sjukt jävla dålig på att uppdatera men mina föräldrar har åkt iväg på bröllopsresa så jag har hand om hela lägenheten själv så jag städar, tvättar, diskar, lagar mat, tar hand om hundar + min lillasyster samtidigt som jag måste ta hand om seth och se till så att han mår bra och så, just nu ligger han och sover.

Jag började städa tio imorse, nu är klockan 16:41 när jag skriver så nu är jag klar, men jag har fortfarande en massa tvätt kvar för sen kommer Sonnys mamma & Peter hit och hälsar på och då måste det ju vara snyggt.
Igår när mina föräldrar drog, gissa vad det var som kom och hämta dom ? EN TOLV METER LÅNG LIMO !
Gissa om jag var avis !!



Faaan vad jag också ville åka med !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0