Godmorgon

har ni sovit gott ?
Igår kväll så åkte jag och min familj ut och käka nere på stan, efter en stund så kom mina föräldrars kompis som dom inte träffat på några år och en liten stund efter det så kom min faster och kusin ner och umgicks. Seth var lite ledsen för att han säkert var trött eftersom ingenting hjälpte för att han skulle bli glad eller tyst så han kunde somna. sen vid  halv elva så bestämde jag och sonny att vi skulle åka hem. Precis när vi kommer upp mot stora torget så kör bussen förbi. så jag föreslog att vi skulle gå hem. Så halv ett i natt var jag hemma :)
Igår var jag ju riktigt hurtig, först styrketräna, sen gå i 2timmar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

angelica kan inte du lägga ut bilder på erat hus. Och sen sths saker vagn osv.

2010-07-18 @ 13:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0