Godmorgon allihopa

har ni sovit gott ?
Mina grannar precis under röjde om till halv två så jag och Sonny höll på att få tokspel för såfort vi la Seth i sängen så vakna han av deras oväsen och gissa om jag vart galen ! 
aja, men idag är det en ny dag och då ska jag ta nya tag. jag har dagen som den kommer men idag funderar jag att åka ner på stan, skulle behöva lite kläder sörru.



Här är min lilla prins nu på morgonen, har även två video på honom som kommer upp lite senare.
Ska nog gå och vila en stund. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Åh självklart. gud så kul. då måste jag ha kameran i högsta hugg , ni är så söta (a).. vi får höras så kan vi ses någon dag. vore jättekul, det var så länge sen. ha det bra så länge hela familjen :)

2010-07-06 @ 12:35:02
URL: http://lindanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0