Frågestunden

Har du barn!?
Svar: Ja jag har barn, nu är han lite mer än en månad.

Hur gammal är du?
Svar: Jag är 15, ska fylla 16  25/8.

Skulle du vilja ha fler barn?
Svar: Ja jag vill ha fler barn, jag vill ha tre stycken har jag sagt men sen får vi ju se hur det blir.

Om inte, varför?
Svar: -

Har du berättat för dina föräldrar att du blev av med oskulden när du var 12 år?
Svar: Ja det har jag

Om ja, vad sa du? och vad sa dom?
Svar: Jag berättade som det var eftersom min mens var försenad, dom sa inte så mycket mer än att det var alldeles för tidigt vilket jag också håller med om.

Gjorde det ont när du hade sex första gången?
Svar: Nej det gjorde det inte.

Vilka ställningar körde du och sonny på?  
Svar: Vi har väl nästan provat allt.

Vilka tyckte du mest om?
Svar: Jag tyckte om alla.

Många mammor säger att man hör på hur en bebis låter, om den är hungrig eller har ont i magen, har du kommit in i det med lilla seth?´
Svar: I början var det super svårt att förstå vad det var för fel men nu börjar man förstå. Jag har inte lärt mig helt än med det kommer.

Blir inte det jobbigt ibland att ta hand om seth,menar inget illa klart att du älskar din son och vill ta hand om honom. Men att allt känns jobbbigt och du kanske vill vara själv ett tag?
Svar: Jag älskar honom mer än något annat, men självklart kan det vara jobbigt. Som inatt till exempel, jag städade från 10:00 på morgonen till 01:00 på natten så när jag väl ville gå och lägga mig och skulle kunna sova ståendes så började han gråta och skrika och vad vi än gjorde så somna han inte. Då började man själv nästan gråta för att man var trött och ville sova men inte han. Men man måste ha tålamod och vilja med det man valt. Jag valde att skaffa barn så då får man ju vara beredd på vad konsekvenserna kan bli. Men jag älskar honom verkligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0