Elin, jag kommer sakna dig så mycket !

Sen träffade jag min halvsyster Elin som snart ska flytta till Göteborg.. det gör ont!


Så först gick vi och käka, en asgod sallad !  har nog fan inte ätit något godare :O



Min halvsyster elin



Sen var det här hemma hos Sonny, innan vi gick och solade.
Elin & Seth



Tack för en dunderdag syster, jag kommer sakna dig dom tre-fyra åren du är borta. Vi har känt varandra sen dagen jag föddes och det är bokstavligen ( född 4månader efter henne ). Det kommer bli tungt utan dig i sin närvaro. Jag sitter och tänker på alla stunder vi haft, alla mys stunder, alla tjaffs och samtal mellan våra föräldrar, alla dmheter vi hittat på tillsammans. vi är oslagbara, och jag älskar dig !  <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är elin moster till seth?



hur är ni systrar snälla svara på frågan? har ni samma mamma lr pappa:)



fin seth och fin moster han har

2010-07-01 @ 23:36:18
Postat av: Anonym

Angelica är född fyra månader efter Elin, knappast samma mamma? :P

2010-07-08 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0