118800.. lite läskigt.

igår satt min familj och jag på resturang så kom två kompisar till familjen. vi fick ju för oss att smsa 118800 och i hade skit kul.

Fråga 1.
Vad är Erica Junhager bäst på ?
Svar:Erica Junhager är bäst på ishockey. Hon är en väldigt duktig målvakt och kan gå långt inom sporten. Hon är bättre än dom flesta killarna i hennes ålder.

Fråga 2.
Vad är Jörgen Junhager bäst på ?
Svar: Jörgen Junhager är bäst på att vara målvaktstränare. Det är han som lärt dotternallt han kan. Han såg tidigt hennes enorma talang och visste att hon kommer gå långt.

Så jävla läskigt för det där är sant !  men sen var den en sak jag tänkte fråga om. Min mamma skrev:
3. Har Angelica Junhager en blogg ? vet ni vad jag fick för svar ? :
Svar: Ja det har hon, och att läsa hennes blogg är ungefär som att stirra in i en vit vägg. Helt menlös.

Då tänkte jag passa på att fråga er sötnosar om ni håller med 118800 eller om det inte alls är så ?
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Nej hjärtat, jag tycker din blogg är jättebra!!

2010-07-26 @ 11:10:19
Postat av: Anonym

De vet ju svaren för dom har googlat på era namn och hittat din syrras blogg och din mammas blogg ;)

2010-07-26 @ 12:55:37
Postat av: Wilma

Nej din blogg är super bra och intressant! Jag tycker att du är så duktig på att vara mamma! Jag har en fråga till dig oxå: Vad var det jobbigaste med att att få barn?



Massa Kramr

2010-07-26 @ 21:11:43
URL: http://wilmajenny.blogg.se/
Postat av: Mormor/gammelmormor

118800 brukar vara jättebra men deras omdöme om din blogg är absolut galet... den är jättebra och lättläst, intressant, underhållande och rolig att följa

kram mormor

2010-07-27 @ 18:47:51
Postat av: Angelica

Nej, din blogg äger! Jag följer den! (H) Jag tycker tycker att den är as intressant! Du är as duktig! :D

2010-07-27 @ 23:22:55
Postat av: Sofie

Nej jag tycker den är bra, gillar o läsa om ditt mamma liv :)

2010-07-28 @ 19:34:55
URL: http://itsmylovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0