Magen, <3

mage

Här en bild på min mage, dock någon vecka sedan men jag ska försöka ta lite nyare och bättre bilder och så.
har ju fått en del kommentarer även på min mammas hemsida om att jag lägger ut bilder på magen alldeles för sällan. Jag ska skärpa mig och lägga ut fler bilder, Nu är jag i vecka 19 +3dagar.
Jag har vart på ultraljud med Sonny och mamma, och vi fick veta att det inte alls var en liten flicka som vi alla trodde. Sonny var den som trodde att det var en kille och jag var så säker på att det var en liten flicka, men på ultraljudet visades det tydligt att det var en liten pojke. Kan försöka hitta lite fler ultraljudsbilder och lägga ut också. Nu har man även vart rökfri ett tag och så, fortfarande jätte jobbigt men jag står ut.
Och jag har fått veta att jag har blodgrupp 0+ vilket betyder att om jag är frisk kan jag ge blod till alla sorters blodgrupper osv. Men det är väl egentligen skit samma, men nu funderar jag på att gå och duscha lite och komma och sätta mig här igen och leta efter ultraljudsbilder som jag kan lägga ut till er. :)
Pussar


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vad gulliiiggt ^^

2010-01-10 @ 23:02:07
URL: http://twococos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0