Godmorgon :)

angelica

Godmorgon allihopa, idag känner jag mig rätt seg och orkar knappt hålla ögonen men eftersom jag och sonny är hundvakt så kan ni ju bara gissa vad som hände imorse. Hon hoppar upp i sängen gång på gång och gnäller, fyser en i ansiktet, och slänger tassen över ansiktet på en hela tiden. så kl 06.24 imorse fick jag gå ut med henne och det är ingen liten hund vi pratar om, det är en grandanoa tik.. sen trodde jag att allt var lugnt så jag kröp ner i sängen och ville somna om. men sen 08.58 så gör hon samma ska igen och jag ville bara sätta henne ute i trapphuset och låta någon som vill ta henne. Jag fick klä på mig och gå ut igen -.-'  ..
så nu har jag äntligen kommit in igen och fått lugna ner mig. idag ska jag inte göra så mycket alls. jo plugga till mitt biologi prov om jag orkar. 
jag är så j*vla röksugen också men det är bara försöka stå emot fast det är så jag knappt pallar det..
Just nu sitter jag med ett glas jucie som jag försöker få i mig men det går inte så bra.. jag har kommit till min "depp" period igen och då brukar jag äta dåligt och så pga att jag inte trivs med mig själv med det försvinner av sig själv om ett tag så det är bara låta det vara tills dess. nu ska jag sätta mig och kolla på MTV en stund och försöka klura ut vad jag ska hitta på idag :)

Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vänj dig, bebisen kommer vara ännu värre :) haha<3

2010-01-31 @ 11:25:21
Postat av: sonny ( älsklingen )

varför har du satt en sån där svart plupp ivägen ?

älskar dig <3

2010-02-04 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0