Bebis Kläder

bebis

Mamma är för söt, hon åkte och shoppa lite bebis kläder :)
Jätte söta sockor, dom är så otroligt små så dom kanske får plats på min tumme, Sen köpte hon en jätte söt Body till vår lille son. och även tjocktröja och byxor. Det börjar kännas lite mer på allvar nu det där med att man ska ha barn för man börjar bli stor om magen, fler och fler erbjuder saker från deras söner, mamma köper bebis kläder osv. Vi har sett vårt barn genom ultraljud och det var så fint när jag låg där och fick hålla min älskling i handen och kolla på vårt barn som vi ska ha tillsammans. Och jag älskar verkligen min Sonny !
 Nu börjar allt kännas mer verkligt och spännande när man faktiskt märker att jag är med barn :)


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

jag minns då du bodde i gottsunda. så jävla mycket du förändrats alltså. fy så kul att se hur magen bara växer, kan tänka mig att det är härligt som fan. hoppas verkligen allt går bra och du kommer lugnt bli en toppenmamma :D btw: fin blogg!

2010-02-17 @ 19:43:31
URL: http://lindan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0