älskling & bvc

älskling

Min underbara pojkvän på bild, jag älskar honom så sjukt jävla mycket !!  :) <3

Idag var älskling på Thai Boxning och han var grymt bra tyckte jag, jag är glad att han hittat något som passar honom och han körde mot någon amerikan som var där.

Nu har vi vart hos barnmorskan också och lyssnat på hjärtat, det var så mysigt för vi fick även höra när den sparkade och så.. Jag fick ta ett litet blodprov och kolla om jag har tillräckligt mycket järn i kroppen för att hålla mig vaken och jag hade 106 i värde, man bör ligga på 120-125. Så nu ska jag få börja med järn tabletter också för att bli lite piggare för våran son tar mycket energi, mat och järn ifrån mig nu ;)
jag väger nu 63.3KG och när jag precis blivit med barn vägde jag 62KG.
Först vägde jag 62, sen gick jag ner till 61 och nu väger jag 63.3 i V.19 . Har känt massa sparkar idag :)

Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0