7/1 -10 <3



7/1 -10
idag var jag och älskling på ultraljud för att kolla till den lille som lever ett alldeles eget liv i mig.
det var jätte coolt och fint att se vårt lilla barn.
och gissa vad det blir ?
det blir en liten pojke, en liten Seth :)
Både jag och Sonny är jätte glada !
Men när vi kom dit ville dom först ha blodprov av mig för någon forskning med gravida och det tyckte jag var helt okej, det är ju inge farligt. Och det gick fort sen direkt efter ropar en barnmorska upp mitt namn. Hon såg lite sträng ut, men jag har då aldrig träffat en så snäll och mysig barnmorska förut och hon prata och var glad och så och det är precis en sån barnmorska jag behöver som är pigg och glad :)

Sonny Steinar Hanstveit
Jag älskar dig mer än livet och det kommer jag alltid göra !


Kommentarer
Postat av: - YEAH BABY!

- CONGRÄTZ!

2010-01-07 @ 15:25:10
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Kia

Ooi :)

2010-01-07 @ 15:43:18
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, blir det en pojke?

Glad för eran skull! Hoppas allting går bra, måste få träffa den lilla krabaten sen också. Mvh Louise Wennerberg.

2010-01-08 @ 15:00:22
Postat av: Grattis

Kan du inte lägga in fler bilder på din mage så man får se utvecklingen Grattis

2010-01-09 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0