30/1 -10

mage

Hejj alla, nu har jag en dator ett tag har tagit med en dator hemmifrån så kan lägga ut lite inlägg fast jag är hemma hos pojkvännen. egentligen ville jag inte lägga ut den här bilden men det var den enda som fanns på den här datorn. "/  men jag är nu i vecka 22 och har blivit stor om magen :)

Jag har nu vart hos pojkvännen i 2-3veckor och vi bor här själva och det är jätte skönt för man får mycket tid för sig själv och så. har faktiskt saknat att få lägga ut saker till er men nu när jag väl får det så vet jag inte vad jag ska skriva eller så, men rolig grej kan jag säga, nu kan man känna vår lilla son sparka från utsidan om man håller handen på magen :)

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nordgren

vad roligt , vill se lillplutten :D <33 , min mamma är i vecka 17 nu thihi ;P <3

2010-02-03 @ 18:28:35
Postat av: Erika Pantzar

Hej! Jag älskar din blogg och ville bara säga att magen är jättegullig :)



Ha det superbra!

2010-02-04 @ 22:16:56
URL: http://ffruit.blogg.se/
Postat av: J .Licious

åh så mysigt :) hur gammal är du egentligen?

2010-02-05 @ 23:09:42
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0