12/1 -10

jag

Godmorgon alla, hur är det med er ? :)
idag börjar skolan, tråkigt tråkigt.
just nu sitter jag bredvid älskling när han äter frukost, jag har redan ätit, duschat, fixat håret och sminkat mig osv. Kommer bli jobbigt i skolan eftersom alla mina vänner röker och jag själv har slutat men kommer säkert följa ut iallafall bara för sällskap. och så ska vi se hur många lärare jag hinner bråkar med idag innan dagen är slut. Inatt kunde jag inte sova, så kl 00:32 vakna jag och börja fixa håret och så. sen 01:44 kröp jag ner i sängen igen men kunde fortfarande inte sova. Jag råkade väcka älskling när han sov och det var inte meningen, jag fick ligga i hans famn och försöka somna om men kunde inte och han låg och smekte mig i håret, Sedan satte vi på en film för att kanske kunna sova efter, det vart "Johan Falk - vapenbröder " dom filmerna är asbra.
Nu ska jag göra mig klar inför skolan. Jag kommer nog ha väldigt svårt för att skriva i bloggen pga att jag inte kommer vara hemma i veckan, ska vara hos älskling. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer du& din pojkvän att bo när barnet är fött?

2010-01-13 @ 16:41:21
Postat av: felicia

Du ville ha hjälp med bloggdesign?

I'm ffellu@ playahead (:

2010-01-13 @ 18:54:09
URL: http://barajagfelicia.blogg.se/
Postat av: Sofie jörgensen

Vad gulligt av honom att försöka hjälpa dig att sova

2010-10-20 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0