11/1 -10

Magen
Halloj allihopa, nu har jag;

- Vilat och läst lite ur min bok. " Gömda " med Liza Marklund.
- Duschat
- Smörjt in hela kroppen, även knoppen ;)
- Sminkat mig, fixat håret och valt kläder.
- Ätit
- Tagit bild på magen åt er, tog hjälp av älsklingen
- Hällt upp ett glas apelsin juice.
- Skriver ett inlägg till er läsare :)

Det jag har kvar att göra idag:
- Barnmorskan
- Åka på älsklingens thai boxning
- Göra i ordning inför skolan imorgon
- Uppdatera bloggen med nytt inlägg


Ni har ju bett mig uppdatera oftare men jag vet inte vad jag ska skriva bara, för jag gör inte så mycket egentligen. Idag ska jag till barnmorskan igen och prata och så. Kanske inte är så intressant för er att veta kanske men men, lite svårt att komma på vart man ska börja bara ;)  
Vad har ni gjort idag och vad ska ni mer göra ?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0