vilka idioter (-.-)

idioter det finns,



jag har fått kommentarer som " knaaas du hade kunnat vänta minst två år fan ".
min graviditet var inte planerad, det kom som en chock eftersom jag åt p-piller och hela köret. så kom inte och snacka om att det är för tidigt för jag är mer mogen än många 15-16åringar. och jag tänkte inte ens tanken på en abort när jag fick höra att jag var med barn. utan vi beslöt oss för att ge vår son en chans till världen.
abort är att döda ett liv, hur bra låter det då ?  jag vet och förstår många som gör abort av olika anledningar och klandrar dom inte men en abort skulle jag aldrig någonsin göra. och jag är lycklig som ska ha en son tillsammans med mannen jag älskar. era smutsiga kommentarer rör inte mig. jag tar inte åt mig men eftersom ni inte verkar förstå så mycket så måste jag ju förklara för er efterblivna idioter hur läget ligger till.  så ge bara upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vecka? =)

2010-02-18 @ 21:23:12
Postat av: impulz

Men p-piller funkar ju inte om man tar ehm.. kommer inte ihåg vilken medecin google ... " P-piller skyddar mot gravididet i 99,5 % av fallen." Men det var inte det jag letade efter :) iaf du vet säkert själv.

2010-02-20 @ 00:19:51
Postat av: Ida

tkr de är roligt när tjejer blir mamma som ung, och absolut inget fel på de, alla som klagar är väl bara avundsjuka. man får inte ett konstigt barn eller udda bara för man är ung när man får sitt barn, min mamma vart bara precis 17 när hon fick mig och de gick hur bra som helst idag är jag själv 23 och hoppas själv på att snart bli gravid. önskar dig alla lycka till med magen ooch bebisen när de kommer ut. och bara stå på dig mot alla som gnäller på att de är förtidigt=)

2010-03-05 @ 18:31:28
Postat av: Sofie Jörgensen

Sjukt hur vissa människor beter sig egentligen jag skulle heller aldrig göra abort om jag blir gravid.För jag tror det är lika jobbigt att ta bort ett barn som att behålla det. Fast nej värre måste det ändå va för då kommer man hela tiden tänka på att man döda sitt barn.

2010-10-20 @ 16:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0