vad fan är ert problem ?

mage

Jag vecka 23.  :)

Folk verkar ha jävligt mycket åsikter om att jag är med barn
" Du är bara 15år, skärpning "    " omg du kan inte ens försörja dig själv "   " hur tänker du egentligen "
det finns fler spydiga kommentarer men jag orkar inte rabbla upp det.

För det första JA JAG ÄR 15ÅR OCH MED BARN. ni behöver inte fråga mig miljontals gånger för det står här på min blogg och nej jag ljuger inte. ni borde lärt er läsa redan i 1:an.

15 är bara en siffra, det talar inte om hur mogen man är.

det finns vissa som är 50år och beter sig som om dom vore åtta eller nio år, så åldern har fan ingen betydelse.
det är samma sak som relationer, det spelar ingen roll om tjejen är 25 och killen 35, dom älskar varandra fortfarande. så sluta kommentera negativa saker för jag är lycklig och tar ändå inte åt mig er skit.
Puss :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Du grejar det där fint :) Och tro mig -jag fick höra EXAKT samma sak när jag väntade Robin och jag var 19.



Dessutom, mormor var 16, Fia 21 och Henrik & Jennie 20. Alla dom klarar det fint, eller hur?



Fint det blev med håret förresten. Otippat att du färgade det blondt :P Puss puss / moster

2010-02-07 @ 22:36:03
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HÅLLER MED DIG TILL 100%, läs inlägget "onödig kommentar?" i min blogg, det är exakt det där som är så jävla ONÖDIGT! :) <3

2010-08-21 @ 00:18:31
URL: http://mammsing.blogg.se/
Postat av: Sofie Jörgensen

håller med folk fixerar sig verkligen för mycket på siffror

2010-10-20 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0