titta, och säg vad du tänker.



är det här normalt ?  vad är det som orsakar det här ?
Jo det vet jag. Jag blir inte folk på dom som har såhär, jag tycker mer synd om dom.. det är hemskt att det ska behöva vara såhär för ingen ska behöva må så pass dåligt att det här händer. jag fattar inte vad folk tänker med när dom mobbar, trackaserar dom som faktiskt mår dåligt. låt dom vara ifred och hjälp dom istället.
men tänk på en sak, säg aldrig en sak som sårar en annan. det förlorar man bara på !

Hjälp dom istället för att mobba, säg inte elaka onödiga saker till dom för dom tar åt sig allt man säger så var försiktiga och finns där för dom istället !

Vad tänker du när du ser den här bilden ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

fotoshop ?

2010-02-27 @ 23:54:22
Postat av: C

Jag anser att bilden inte får fram det syfte som den är menad för. Den anorektiska tjejen som tittar sig i spegeln möter en helt normalt byggd tjej. Hon är inte överviktig och defenitivt inte tjock, utan har former. För att bilden skulle kunna tala ordentligt till mig så skulle det ha varit en överviktig tjej i spegeln. Bilden ger fel budskap till "normala" tjejer, att de är tjocka! Anorexia i sig är grymt sorgligt.

2010-03-05 @ 18:42:59
Postat av: Stephanie

På mig själv :/

2010-03-06 @ 13:34:43
Postat av: A

att tjejen i spegeln är normal, vilket ger tjejer fel inblick i vad som är normalt, om denna tjej ska anses tjock.

2010-05-28 @ 17:12:33
Postat av: Sofie Jörgensen

Jag tycker hon i spegeln ser bra ut ju hon har perfekta former typ.

2010-10-20 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0