nu har man träffat honom också, (:


Gissa vad jag har gjort idag ?  :D

Jo jag har träffat min favorit författare, Magnus Nordin. Han skriver skräck injagande böcker.
och eftersom jag älskar skräck så har jag såklart läst hans böcker.
Vi pratade mycket om att han gillar att skriva böcker som handlar om ungdomar. det skulle komma en efterföljare på boken "SKUGGVARELSEN".  han fick även veta att jag och min kille ska ha barn ihop och skrev lycka till på autografen jag fick utav honom. jag sa det att jag läst en massa böcker som han skrivit så han vart ganska glad i att lyssna på vad jag hade att säga också. :)

autograf magnus nordin

Här är autografen och en bild på honom, (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0