min älskade lillasyster, !



Min lilla lilla älskade syster, eller ja så liten är du ju faktiskt inte längre men för mig är du alltid lika liten sötis :)

Jag vet att tiden inte läker några sår, man har alltid någonting som tynger en men man kanske inte vill prata om det men jag vet att det är något som tynger ditt hjärta som gör att du mår dåligt.. det är jobbigt att behöva se dig ledsen och nere för jag älskar dig enormt mycket och vill finnas för dig i alla lägen, jag vill inte tvinga dig att prata med mig men jag hoppas att du förstår att hur sur du än är på mig eller jag på dig så kan du alltid komma till mig för jag ställer upp för dig i alla lägen oavsett vad det gäller. skicka ett sms, ring mig, kom till mig, prata med mig, jag lyssnar och det kan jag lova. jag kommer aldrig svika dig. vi är samma kött & blod och det kan vi inte ändra på och det är ingenting jag vill ändra på.  vi har en jobbig period nu, vi håller på att flytta vilket gör så ont för huset vi bodde i är uppbyggd på vår familj och vi har kämpat och byggt det helt själva. vi har bott där i 5-6år nu. men vi behöver förändringar, så är det bara. det är lika jobbigt för mig som det är för dig. men jag vill att du pratar med mig när du är ledsen för jag vill ditt bästa och försöka få dig glad. du betyder så sjukt mycket för mig så du anar inte. visst vi kanske bråkar ofta, men det kan vi väl ändra på eller hur?  ingenting är omöjligt.
jag kommer alltid vara din syster oavsett om du ibland inte vill det. du kommer alltid få stå ut med mig din lilla sötnöt. du är ju en grym hockey målvakt som är stark, klarar tuffa tag. du har det jag aldrig fick. talangen!
du ska ha den där super platsen som jag gav upp mina hopp för. du är starkare än mig så du kan fixa allt bara du vill. vill du ha stöd så får du såklart det utav mig också.
och snart din lilla parvel så ska du bli moster också, det ska väl bli roligt ? en liten knott som springer omkring runt dina fötter och skriker: motter motter !  (eftersom han inte kan säga moster när han är så liten).
så du kan alltid komma till om du mår dåligt för jag kommer alltid att vara vid din sida och är så rädd om dig!

Erica Junhager, jag älskar verkligen dig så otroligt mycket så du anar inte.
You're my soulmate sweetheart.  I LOVE YOU SO FUCKING MUCH SISTER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0