Halloj allihopa :)


Godmorgon allihopa, eller det kanske är försent för att säga det haha. men för mig är det morgon så det får vara så nu för tillfället ;)   idag har jag och älskling först gått till ishallen för att träffa mamma och hämta mina pengar. hon ville se och känna på magen och det fick hon göra. sen åkte vi vidare ner på stan och köpte ännu mer hårfärg till mig så nu medans jag sitter här och skriver till er så sitter min älskling och blandar hårfärgen här precis bredvid. jag har en riktig ängel till pojkvän :)

Ikväll kommer Minna och Walle hit så alla vi fyra ska kolla på film och ha värsta mys, käka chips och bara tjocka oss vilket jag är riktigt sugen på. Jag och älskling tänkte bjuda på fläskfilé och Pommes frites. och så ska vi få hem läsk också. vi ska ha så skojigt hihi :)   Har längtat efter att få umgås mer med Minna och nu äntligen så kan vi göra det då hon också har sin pojkvän walle. sonny och walle har blivit bra vänner så att det gör så vi alla fyra kan träffas och ha kul tillsammans :D

Just nu sitter jag och skriver och älskling kör tagare med sin katt Tarzan, och tarzan tog precis sonny och bet honom i benet så nu är det sonnys tur att jaga honom ;).  Nu kommer han bärandes på en stol som Tarzan ligger på, dom är bra söta :).  tarzan höll mig vaken inatt igen eftersom han rev en blomkruka, sin vattenskål, alla filmer på hyllan, attackerade mitt hår som svajade omkring på kudden eftersom fläkten i taket var på, sen puttade man bort honom och då attackerade han mina fötter så dom är lite halvt sönderbitna ;)

Och sen precis när Tarzan lagt sig på sonnys ben och somnat så tänkte jag "åhh äntligen får jag sova"..
men jag hade fel, nej då börjar Seth sparka istället så man vart kissnödig, inte kissnödig, kissnödig, och så höll det på ett ganska bra tag innan han somnade när jag låg och rullade runt i sängen för att vagga honom. och till slut när jag kände att han slutat sparka så slängde jag ner huvudet på kudden för att få somna innan den lilla pojken vaknar igen. och då äntligen så somnade jag någonstans mellan ett och två :)

Men sen imorse så ringde telefonen ca 9.15 och jag försökte först väcka sonny så han skulle svara med det gick ju dock inte så jätte bra så jag fick springa upp själv och leta i mörkret och då hade katten haft ner telefonen på golvet så jag hitta den inte, fast när jag kollade ner så såg jag att den låg precis framför mina fötter så jag skynda mig att svara men då hörde man att dom precis la på så jag sprang helt i onödan -.-  ;)

Nu ska jag kladda i lite hårfärg men vi hörs ikväll :)  
Pussar (:



vinter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0