Halloj alla supergalna bloggläsare (:

  

Halloj, nu har jag plockat och fixat i mitt rum så har bara superduper lite kvar nu tihi ;)
tänkte jag slänger ut en bild på mig själv i dagens outfit, det vart ju inte så bra men det får duga :)
fick en fråga idag om vilken vecka jag var, gulligt att ni frågar !  jag är i V. 25 nu så det är inte så super lång tid kvar. Jag fick reda på att jag var gravid i V. 5. alltså 20Veckor sen men tiden har gått så himla snabbt så man knappt vant sig vid tanken än. men jag är lycklig, :)

idag har jag inte gjort så jätte mycket, kom hem efter skolan och började städa. senare så åt jag en chokladboll (a), fixade mig för bilden jag tog, städa lite till, och väntade på älskling skulle komma till mig som jag har saknat hela dagen, han åkte till Dressman och köpte sig en kostym som jag längtar efter att få se honom i :).
Sen kom han hit med sin mamma som jag fick massage utav, hon är massör.
Jag har eventuellt foglossning vilket gör jävligt ont och man blir inte av med förs man fått barn "/.  men det kan jag nog stå ut med tror jag..
Just nu sitter jag och dricker mitt kvälls te och bloggar för att ni ska få något skoj att göra ;)

berätta något kul som hänt under er dag, är nyfiken ?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0