Godmorgon bloggen,

Godmorgon allihopa. nu har jag precis vaknat dagen efter flytten. vi har massor kvar att göra men annars är det väl klart, känns såklart jobbigt.. men man vänjer sig väl till det här antar jag.  det var riktigt jobbigt att inte få sova i sitt gamla egna rum som bara jag bott i tidigare.. så jag har inte kunnat sova inatt och haft min älskling tätt intill mig i min famn och kramat om honom massor för då blir jag lycklig.
Ni fick ju lite bilder igår på mitt rum men så fort allt blir klart här ska ni få flera bilder, I promise ;)
haha,  nu sitter jag med mitt Coca Cola glas precis som vanligt (:  I'm a crazy biatch, haha nejdå men vi hörs lite senare :)  Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0