Godmorgon,

Godmorgon allihopa, har ni somvit gott ?  det har iallafall jag. :)
Jag tänkte jag skule tala om för er hur min vecka ser ut, (:

Måndag:   10:00- Läkaren, vi ska kolla min astma och lite sånt. och antagligen få skäll..   
                14:00- ska jag vara nere på stan för att gör en Spray Tan. man vill ju ha lite färg på
                rumpan eller ? 
                och efter det så ska jag & älskling vara på stan. jag ska köpa en klänning och han ska 
                köpa boxningslindor, käka och lite sånt :)
                19:00- så ska älskling träna Thai Boxning och jag ska såklart följa med och kolla på :)
                sen efter det så skills vi åt, han ska hem till sig och jag till mig. han ska spela på något 
                Internet café
                inatt med sina kompisar. Jag åker då hem för att plugga samhällskunskap :)
Tisdag:    Det här är lite mer av en slappar dag, ska bara ta det lugnt faktiskt. kommer jag på något
                mer så lägger
                jag ut det jag lovar ;)
Onsdag:   14:00- så ska jag åka ner och göra en Spray Tan till för att färgen ska hålla bättre :) 
                sen ska jag börja planera lite och så inför morgon dagen. älskling har thai boxning 19:00
                igen så den ska vi på :)
Torsdag:  13:00- så ska vi på begravning.. min och älsklings 1år & 2månaders dag <3
Fredag:    Funderar jag på att bestämma med Minna & Walle om vi ska ses, och vad vi ska hitta på :)
Lördag:    Plugga samhällskunskap !
Söndag:   Plugga samhällskunskap !

Någonstans i mellan allting så ska jag såklart blogga och så också :)  jag kommer ändra saker under veckan ifall att jag kommer på något nytt :)
men nu måste jag skynda mig till läkaren :) Pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0