13/2 -10 <3


Min älskling är det absolut finaste som finns i hela världen ! Idag fick jag min alla hjärtans dag present av
honom fast det är det imorgon men både han och jag är dåliga på att hålla oss så det blir alltid dagen innan (a).
Jag fick en bok av honom som Magnus Nordin skrivit.  "Djävulens Märke", och det är den andra av hans böcker jag inte läst än och den gav han mig !!   Han är så sjukt jävla söt min pojke alltså, den mest finaste, omtänksamma och mest älskade pojkvän man kan ha !  
Baby tack tack tack tack, du är det bästa som hänt mig !  Jag älskar dig mer än livet,
nu och föralltid vi två !  :)<3

 

Baby, I Love You More Than My Own Life. Now And Forever ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0