Lite om mig..



Jag är 16år, ung mamma till en liten son på 6½ månad vid namn Seth. Min sambo heter Sonny. Vi träffades 24/12 2008. Jag går inte i skolan, jag börjar plugga i höst. Jag är väldigt utseende fixerad & älskar pengar. Får jag pengar så brinner dom upp på något jag senare inte kommer ihåg vad det gick på.

Om någon är på mig, dvs bråkar, tjaffsar, "kaxar" eller säger saker till mig som är kränkande har jag väldigt lätt för att bli uppkäftig tillbaka. det har väl inprincip alla ?

Om jag tycker en sak, och någon annan tycker en annan så visst fine för mig. men kom då och säg det på ett bra sätt och såra inte.

Har ni frågor ni vill ha svar på? Varför inte bara lämna en kommentar ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0