Elin.

aah men still, du kan ju inte jämföra supa med att tatuera sig. da tattoo finns kvar hela livet, ångrar man sig så blir det rätt knivigt. speciellt när man är så liten som erica och när man gör en väldigt synlig.

Jo det kan jag, jag har haft vänner nära döden pga att supa sig redlös och massa massa skit som jag inte tänker ta upp på bloggen. Min syster har gjort en tatuering som verkligen betyder någonting för henne. Hennes familj. Precis som mig. Visst jag hade aldrig fått göra en tatuering när jag var 13 men det var som jag sa, det ligger mycket bakom den tatueringen till varför hon fick göra det. Hon hade godkännande för att göra den, hade det varit något helt annat som hon ville tatuera så hade hon aldrig fått det. det som har hänt har hänt. hon kommer inte få några fler tatueringar förs hon blivit äldre. ångrar man sig kan man t.ex tatuera någonting över den.
En tatuering finns alltid kvar, för resten av livet.. därför gjorde hon något som betyder mycket för henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

töntigt att du måste försvara dig i bloggen. varför inte bara ta det personligt med denna tjej ! annars tycker jag att seth är super söt.

2010-12-16 @ 16:47:01
Postat av: elin

vet inte direkt om jag ska se detta som ett påhopp eller inte..? jag har min åsikt och det är att det inte är så genomtänkt att göra det när man är 13. vet man vad man vill då? visst efternamnet är inget dåligt, jaja ni har vart med om mycket. det vet alla nu, men det är ändå min personliga åsikt. Tänk om hon gifter sig sen när hon blir äldre då?

2010-12-24 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0