allvarligt talat...

Om min syster vill tatuera sig så får hon det om hon vill om mina föräldrar tillåter sig det. mina föräldrar är väldigt hårda och tro mig, dom bryr sig. Jag har fått göra massor, taturat 3ggr, snart kommer min 4e så småning om. Jag har piercing i tunga och läppen och jag fått behållt mitt barn och är lycklig över det.
Vad har min syster fått? ingenting. Hon ville göra en tatuering som betydde något för henne och då fick hon göra en sak som hon verkligen vill för en gång skull. dom kom på en överrens kommelse om hon skulle få göra tatueringen. Jag förstår er, hon är liten. men hon är som mig, mogen för sin ålder.. ibland.
Man behöver inte göra sån stor deal av det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0