åhh lilla plutt..

det gör så ont, du titta på mig som om jag svikit dig.
Jag ska på en fest idag med mina gamla vänner från skolan.. och Seth ska vara hos sin farmor..
När han satt i bilen och kolla ut genom fönsret, så mötte han min blick och såg så ledsen ut och sträckte fram sina små armar mot mig och sen helt plötsligt så började bilen att rulla och han försvann bara längre och längre bort.
då kom tårarna...



Mammas lilla ängel, så långt bort från min famn..
Mammas lilla ängel, hon höll i sin famn..
Mammas lilla ängel, som gråter i hennes famn..
Mammas lilla ängel, som behöver henne om natten..
Mammas lilla ängel, hon älskar så..

Mammas lilla ängel, som alltid kommer vara det bästa som hänt henne.

Vi ses imorgon hjärtat, vid ett tiden ses vi.. det är så lång tid emellan..
Vi är snart hos varandra igen.

Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Eksätravägen **

haha jag brukar se dig vara ute med hundar och gå rätt ofta ;)

Bor nämligen kind of granne med dig x)

2010-12-03 @ 16:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0