åhh älskling,

Jag och älskling hade tjaffsat lite grann.. jag var borta på BVC och vaccinera Seth för andra gången och han var i skolan och skulle gymma.. sa han. Jag var skit grinig för det var jätte stökigt och nu skulle jag hem och städa vilket jag verkligen inte ville..

Seth somnar, och jag kommer hem. då möter jag Seth's farmor i dörren, hon hade lämnat hundmat. Seth fick ligga kvar i vagnen och jag skulle gå på toa. Då hör jag plötsligt den här låten spelas i mitt rum men dörren var stängd..



Så jag öppnar dörren försiktigt.



då möter jag min underbara prins direkt innanför dörren..















Taack min underbara prins, jag grät när du gjort så underbart fint bara för mig. <3
Jag älskar dig och släpper dig aldrig, oavsett !


Kommentarer
Postat av: sarah

fyfan vad fint :') vilken otroligt snäll kille du har!

2010-12-11 @ 22:49:21
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: erica junhager

Nemen gud så vackert, vrf har du nt berättat ? :o<3

otroligt gulligt av sonny ! :)<3

2010-12-12 @ 00:27:07
URL: http://ericajunhager.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad gullig han är. Tänk om min också kunde vara så söt

2010-12-13 @ 13:55:35
URL: http://sofiejorgensens.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw vad fin:) hehe sonnys söta stil fint han skriver,ni är såå söta tsm

2010-12-13 @ 15:04:41
Postat av: Anonym

gud va gulligt! vill också ha, tänk att ni är så unga men ändå kan ha en sån realtion! eloge till er :)

2010-12-16 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0