ursäkta ?:S

" Jag tycker inte din header reflekterar "bra mamma" playboy och avklädda bilder. Det får dig att se ut som en oansvarig mamma.. tyvärr. "

Jag måste bara få kommentera detta.. Bara för att jag tycker om märket Playboy, och avgudade min kropp som den var förr så betyder inte det att jag är en oansvarig mamma. Jag antar att du inte läst min blogg mycket innan, då tycker jag att du ska ägna lite tid på att läsa mina tidigare inlägg om min son som jag älskar mer än någonting annat. Jag kan ge dig uttrycket "Jag skulle kunna döda för min son". Då kanske du förstår att min son är den jag aldrig kommer svika. Min son Seth, är det absolut finaste & bästa som hänt mig i mina 16år. Du borde läsa min blogg oftare och lära känna mig för den jag är innan du uttrycker dig om någonting som du inte vet något om. !

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller,med dig angelica gumman du är bäst

2010-08-22 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0