Skansen !

Förlåt för att jag inte uppdatera igår, men jag var på skansen med hela familjen & Seth :)

 
Seth började men att sova, men sen kom han på att fråga "Vart ska vi?".

 
Söt eller vadå ?   Lemuren följde efter oss och satte sig sen mitt i gången..

 
för att äta. den var riktigt charmig.   Sen gick vi och kolla på babianerna, ledaren och en pytte bebis till vänster.

 
ormar, jag älskar ormar. ( sålänge dom är inlåsta )

 
Babian bebis & Timon :D

 
Hajar är ju ett av mina favorit djur. Krokodilerna lika lömska som vanligt.

 
Jag garva och åt den vänstra bilden. ascool spindel.

 
Titta, jag Hitta Nemo !  och Doris såklart ;)

 
Min lilla chimpans bebis Seth :).  Björnen sover björnen so.. nej vänta nu?

 
Älskar den här bilden på spindeln. Jag klappa ormen, asballt ju !

 
klappklapp, djurskötaren och ormen Snoddas.

 
Min underbara älskling, så vacker bild. Sen åt vi innan vi drog hem :)

Jag hade en dunder mysig dag, alla var glada, till och med Seth vr glad heeela dagen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0