Pappa, jag saknar dig !

Starta låten, läs sedan texten.

Här är några bilder som jag tog från min syster eftersom jag aldrig var med på kräftskivan..







Pappa, en sak till jag saknar.. det är ditt underbara leende !





Min saknad efter dig är enorm, jag vill ha dig här hos mig. Jag behöver någon som muntrar upp mig, någon som kan skämta och göra en glad när man är arg eller ledsen. när jag ser dig på sjukhuset, så är det inte du, det är inte min glada spralliga skämtsamma pappa, det är någon helt annan som ligger där. Jag vill att du kämpar på pappa. du behövs här, vi är olyckliga, vi känner oss ensamma utan dig. Att få det där samtalet från akuten var inte roligt, det högg i mage och bröst. jag försökte kippa efter andan. jag trodde inte det var sant. Just nu vill jag inget hellre än att ha dig här hos oss !

Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Oh gud , nu gråter jag verkligen på riktigt, mina tårar :'( , gumman hur mår din pappa just nu ? har han inte vaknat upp eller hur ligger det till gumman :( ?

2010-08-29 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0