läskigt..

Igår satt jag och älskling framför TVn och kollade på Sagan om ringen - Konungens återkomst. Vi gick ut och rökte, sen när vi kom igen så satte jag mig i soffan och fick plötsligt jätte ont i magen. efter två minuter med magsmärtorna så började jag känna mig konstig i kroppen, yr, svag och skakis. Sen efter en liten stund orkade jag inte hålla upp huvudet så jag la huvudet mellan mina händer och vila, då känner jag hur mina ögon börjar rulla en aning. Sonny frågade om det var okej men jag svara inte, jag bara röck på axlarna lite grann. Han frågade om jag var svimfärdig, jag bara röck lite på axlarna. Så jag började försöka andas som under förlossningen, djupa andetag in genom näsan och ut genom munnen. efter en stund så släppte det faktiskt. men det var så obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0