Godmorgon !

Igår vart det utgång med familjen, vi drog ner på stan och käka och hade kul. Senare så gick vi längs ån och mot Reggae Festivalen som jag så gärna vill gå på. Min syrra fick ett band gratis av snubbe som fick sånna gratis av någon anledning. då vart jag riktigt avis !

Men när vi sitter och lyssnar på musiken och jag tar hand om Seth så gick mina föräldrar för att kissa. Men när dom kom tillbaka så var dom inte ensamma. Dom hade hittat på mitt ex mamma så hon kom och var jätte glad. sen bestämde sig mina föräldrar att umgås med dom ett tag. men det fanns en hake med det hela, och det var att mitt ex kunde komma som varken jag eller Sonny är sådär super förtjust i. Han har pratat lite bakom ryggen på mig och behandlar mina kompisar illa också men sen lovade jag att inte säga något för hon/han orkade inte med en massa konflikter. jag är en sån att om en person är snäll och så mot mig och mina vänner då är jag likadan men sen har även jag dåliga dagar och då spelar det ingen roll !.

Men vet ni en sak ?  Jag ska få pengar till Reggae Festivalen idag, så seth ska vara hos sin Farmor så kommer jag och Sonny och hämtar honom sen.

Godnatt igen nu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0