Godmorgon bloggen..

Godmorgon mina sötnosar, jag är as trött.. 

Någonting jag ännu mer trött på, det är mig själv !  av många många anledningar, jag måste helt enkelt skärpa mig ordentligt nu, måste få bort alla tankar som yrar omkring i min lilla hjärna.. det får inte vara såhär. Jag är riktigt såld.. 
På måndag, ska jag börja med en special diet så jag går ner i vikt. Efter graviditeten så vägr jag ca 70kg.. och för mig är det inte okej. Det är inget ont mot dom som väger runt 70, men jag har alltid varit så viktberoende och vägt mellan 55-60.



Jag vet att det inte är så jag ser ut, men det är så jag känner mig.
Jag ska gå ner 16-20kg har jag bestämt. Man kan gå ner ungefär 2-3kg i veckan. och jag lovar att ni ska få följa med mig på den här "resan" och få uppdateringar om hur det går varje vecka, precis som under graviditeten.


Jag beställde Coffee & Vanilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0